Skip to main content
Leje til erhverv og institutioner
Alle priser er ekskl. moms
5 stjerner på Trustpilot
Levering i hele DK

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Lejeperiode

Som udgangspunkt lejes de fleste af vores aktiviteter ud per døgn. Det giver 1 døgns brugsret, men med mulighed for at hente dagen før og aflevere dagen efter alt efter ledighed og efterspørgsel. Kontakt os hvis du ikke kan få det til at passe med booking online.

Aktiviteter leveres efter aftale og indenfor vores åbningstid og afhentes igen efter aftale. Ved for sen aflevering betales der for flere dages leje.

Din ordre er ikke garanteret før vi bekræfter tilgængelighed og du bekræfter tilbudet fra os – Kontakt os for hjælp og booking på 26 71 10 09 eller på info@eventafdelingen.dk

Kontakt os for at aftale nærmere eller for at få et tilbud specifikt til dig.

Levering + afhentning

Vi kører over hele landet og afholder arrangementer, events og som instruktører til vores aktiviteter. Ønsker du et konkret tilbud kan du kontakte os på 26 71 10 09 eller på info@eventafdelingen.dk

Levering + afhentning
2.500 kr. ekskl. moms

Afhentning på vores lager i Karlslunde
Gratis – Kræver forudgående aftale

Hjælp til aktiviteter

Der medfølger en quickguide til vores aktiviteter, derudover kan du se videoguides her, så du kan se hvordan nogle af vores mest populære aktiviteter fungerer. Se bl.a. hvordan du pumper en hoppeborg op, laver slushice, pumper Bumper Balls op m.fl. Se alle vores guides på de enkelte produktsider eller vores side Sådan fungerer vores aktiviteter

Er aktiviteteterne godkendt og forsikret?

Alle vores hoppeborge er godkendt af Teknologisk Institut og alle vores aktiviteter er omfattet af vores produktansvarsforsikring. Hvis en deltager kommer til skade (f.eks. vrikker om på foden eller knæet), så er det den enkeltes private ulykkesforsikring som er gældende.

Hvornår er det et offentligt arrangement?

Når I som private eller som firma afholder et "lukket" arrangementer, der ikke er åbent for offentligheden, er det ikke et "offentligt arrangement".

Skal I afholde et arrangement, og er I i tvivl om det er offentligt eller privat? Kontakt da det lokale politi for at høre om I skal ansøge om tilladelse til at opstille udstyr.

Skal der være nogen til stede når vi har tilkøbt levering og afhentning?

Der bør altid være mindst én person til stede for at hjælpe vores chauffør med større aktiviteter, og der bør være parkeringsmuligheder tæt på det sted, hvor udstyret skal opsættes. Det skal være muligt at komme frem uden at skulle at skulle op af trapper eller stejle stigninger.

Hvad hvis vejret er dårligt?

Der er ingen der kan forudsige vejret, så når I lejer udstyr, der skal opsættes udendørs, er der altid en risiko for regn. Hvis der kommer byger, kan I køre aktiviteterne "imellem" dem, husk blot at dække udstyret til og stille elektriske udstyr som pumper i tørvejr. Hvis vejret står til regn hele dagen, så kontakt os, gerne dagen før, og hør om I kan få lov til at ombytte det lejede udstyr til andet, der kan bruges indenfor. Det er gratis. Ved stormvejr eller kraftig blæst, skal man være obs på at nogle aktiviteter kan være farlige at benytte. Kontakt os hvis I er i tvivl.

Desværre, så kan man ikke afbestille lejet udstyr på grund af dårligt vejr, da vi har reserveret det til jer på den dag, I booker udstyret og altså sagt nej til andre kunder indtil lejedagen.