Beskrivelse
The Energizer – Sjove icebreakers og energifyldte pauser til jeres event!
Skab et levende og engagerende miljø med The Energizer, en aktivitetspakke designet til at give deltagerne et sjovt og afslappende break under konferencer, mødedage eller firmaevents. Dette område fungerer som den perfekte icebreaker, hvor gæsterne kan mødes på en uformel måde og nyde sjove, lette aktiviteter, der fremmer netværk og gode samtaler.
Uanset om det er en intens konference, en lang mødedag eller en stor messe, kan deltagerne trække sig tilbage til The Energizer-zonen og udfordre hinanden i en afslappet omgang minigolf, præcision i shuffleboard, kast i cornhole, eller tage en sjov dyst i stigegolf. Spil, der ikke kræver stor fysisk indsats, men til gengæld byder på masser af grin og gode stunder.
Hvorfor vælge The Energizer?
Aktiviteterne er let tilgængelige og kræver ingen instruktion, hvilket gør dem perfekte til korte pauser, hvor deltagerne kan genoplade, netværke og tage et mentalt pusterum. The Energizer kan placeres strategisk i fællesområder, som foyeren, kantinen eller ved kaffestationerne og fungerer som et naturligt samlingspunkt, der skaber en dynamisk atmosfære.
Med fleksibilitet til både indendørs og udendørs opsætning er The Energizer velegnet til alt fra mindre netværksarrangementer til store konferencer og firmaevents. Vi står for opsætning og nedtagning, så I kan fokusere på at skabe en inspirerende oplevelse for jeres gæster.
Giv deltagerne noget at snakke om og skab et sjovt samlingspunkt med The Energizer – et koncept, der gør pauserne til en aktiv og social del af eventet.
Book The Energizer i dag, og lad os hjælpe jer med at løfte stemningen på jeres næste event!
Pakkens indhold
- 3 x Transportable minigolfbaner inkl. tilbehør
- 1 x Mega Shuffleboard
- 1 x Cornhole
- 1 x Stigegolf
Produktmål
Levering eller afhentning
Ved afhentning anbefaler vi en varevogn eller større trailer til at transportere aktiviteterne. Shuffleboardet skal transporteres forsvarligt, for at undgå unødige skader. Vi anbefaler at tilkøbe levering+afhentning af aktiviteterne, hvis man ikke har adgang til varevogn eller større alternativ.
Værd at vide
Nem og fleksibel leje af aktiviteter
Levering og afhentning
Vi sørger for nem og fleksibel levering og afhentning af aktiviteter i hele Danmark for 2.500 kr. – som udgangspunkt leverer vi på hverdage indenfor tidsrummene 8:00-12:00 og 12:00-16:00 i weekender kun efter aftale imellem 8:00-14:00, medmindre andet aftales.
Lejepriser
Vi har gjort vores prissætning enkel og med stor rabat ved flerdagsleje, så du nemt kan planlægge dit arrangement:
- Dag 1 og Dag 2 → Du betaler en fast dagspris. Lejer du 2 dage, er prisen den samme og du betaler kun for en dags leje.
- Fra Dag 3 og frem → Du får 50 % rabat på dagsprisen per påbegyndt ekstra dag.
Vær obs på at vi har en minimumsordreværdi for aktiviteter på 5.000 kr. ekskl. moms.
Forespørgsel og bekræftelse
En online-bestilling er ikke bindende, men fungerer som en forespørgsel.
Jeres booking er først endelig, når vi har bekræftet tilgængelighed, og I har modtaget og godkendt et tilbud fra os.
Brug for hjælp? Ring til os på 26 71 10 09 eller skriv på info@eventafdelingen.dk
Skal vi levere din bestilling og afhente igen efter brug?
Vi hjælper gerne med at levere og afhente dine lejede aktiviteter. Levering, afhentning og indbæring i hele landet koster 2.500 kr. Hvis I selv ønsker at hente udstyret, kan det gøres gratis fra vores lager i Karlslunde.
Pris inkluderer levering, afhentning og hjælp til indbæring
Spørgsmål, eller ønsker du at booke?
RING TIL OS PÅ
26 71 10 09
Vi sidder klar på telefonen og på info@eventafdelingen.dk eller send en besked via formularen nedenfor, så kontakter vi dig hurtigst muligt!