Handelsbetingelser for Eventafdelingen ApS
Adresse
Metalgangen 9A
2690 Karlslunde
TLF: +45 26 71 10 09
CVR: 35833463
Du bedes altid gennemgå din ordrebekræftelse eller faktura, og tjekke at de bookede aktiviteter, dato, tidspunkt m.m. er som aftalt.
Bemærk!
Alle aktiviteter og maskiner skal leveres tilbage i samme stand som de modtages.
Hoppeborge skal pakkes sammen inden natten falder på og opbevares overdækket og aflåst. Skal hoppeborgen bruges igen dagen efter, skal den stadig pakkes sammen og opbevares overdækket og aflåst natten over.
Våde ting skal tørres helt inden aflevering. Hvis dette ikke overholdes, fremsendes en opkrævning på 500 kr. + moms.
Opbevaring
Alle aktiviteter og maskiner skal opbevares overdækket og aflåst efter brug og indtil returnering/afhentning. Overholdes dette ikke og skulle der forekomme tyveri af de lejede aktiviteter, bliver kunden faktureret udgiften til køb af tilsvarende aktiviteter.
Afbestilling
Din booking kan afbestilles, uden omkostninger, indtil 7 dage før afholdelsesdatoen. Ved afbestilling mindre end 7 dage før afholdelsesdato opkræves aflysningsgebyr på 25 % af fakturaens samlede pris.
Betalingsbetingelser
Vores standard betalingsbetingelser er senest 30 dage før eventdato. Ved for sen betaling vil der blive fremsendt rykker, inklusiv rykkergebyr. Ved stadig manglende betaling påbegyndes inkassoforløb.
Online booking
Alle aktiviteter kan bookes online via vores webshop. Der kan ikke bookes online hvis der er under 48 timer til eventet, vi anbefaler derfor at du kontakter os personligt for hjælp og booking.
Hvis der ingen ledige tider er, eller du har andre behov, ønsker eller spørgsmål kan du altid kontakte os for at aftale nærmere. Ring til os på 26 71 10 09 eller skriv på info@eventafdelingen.dk
Ved afhentning på hovedlager
Aktiviteter hentes og afleveres på de aftalte tidspunkter indenfor vores åbningstid. Aktiviteter skal, i weekenden, senest afleveres tilbage dagen efter inden kl. 10:00, ellers betales der for flere dages leje. Ved flere dages leje sparer man 20% på dagsprisen efter den første dag, dette fratrækkes automatisk prisen ved online booking.
Åbningstider
Mandag – fredag: 9:00-16:00
I weekenden har vi åben efter aftale i tidsrummet:
Lørdag: 8:00-12:00
Søndag: 9:00-12:00
Ved levering og afhentning
Vi leverer efter aftale på den ønskede adresse og kontakter jer når vi kører fra den forrige levering og igen når vi ankommer til adressen. Levering er kun til kantsten og I har selv ansvaret for at arrangere tingene som I ønsker. Ønsker I opsætning, kan dette tilkøbes, men prisen afhænger af, hvad I ønsker hjælp til, adgangsforhold med mere.
Der skal som udgangspunkt altid være minimum én person til at hjælpe ved aflevering, opsætning og nedpakning. Der skal ligeledes være gode tilkørselsforhold for varevogn og parkering i umiddelbar nærhed af det sted, hvor udstyret skal opstilles. Det vil sige ingen trapper eller stejle strækninger.
Vi afhenter som udgangspunkt senest kl. 20.00.
Kontakt os pr. tlf. for yderligere information.
Praktisk information
Der medfølger elektrisk pumpe til alle oppustelige aktiviteter og sikkerhedsgodkendte pløkker til vores hoppeborge. Vores pumper bruger almindelig 230V, helst med egen fase, da der trækkes op til 7 ampere ved start af blæser. Strømforbruget for en pumpe er ca. 1,1 kW/timen)
Til Slushice- og popcornmaskine skal der være stik med Jord.
Vi anbefaler, at der max er 20 meter til en stikkontakt og hvis I har booket flere enheder/udstyr, skal de gerne køre på hver sin gruppe/fase i el-tavlen, for at sikre nok strøm.
Derudover skal vi vide hvilket underlag det skal opstilles på, så I får det nødvendige tilbehør med til korrekt opstilling i forhold til sikkerhed og lovgivning.
Hvor meget fylder det?
Ved booking af store Hoppeborge, Human Football og Mega Shuffleboard, anbefaler vi større personbiler, varevogn eller trailer.
Ved booking af små hoppeborge, bumper balls og andre oppustelige aktiviteter kan tingene som udgangspunkt være i en alm. personbil, hvis sæderne kan lægges ned og der ikke er andet i bilen i forvejen.
Ved booking af Slushice- og popcornmaskine, anbefaler vi en personbil med højt bagagerum eller varevogn, da maskinerne måler omkring 80 cm i højden og ikke må ligges ned.
Godkendelse og forsikring
Lovgivningen kræver, at hoppeborge er godkendt af fx Teknologisk institut eller Force Technology. Eventafdelingen ApS har godkendte hoppeborge hvor dette kræves. Eventafdelingen ApS har udstyret ansvarsforsikret i TopDanmark forsikring. Der opfordres i øvrigt til at tegne supplerende forsikring for arrangementets afvikling.
GPS Tracking
Noget af vores udstyr er GPS-tracket og muligt for os at spore, hvis vi finder dette nødvendigt.
Tilbagelevering
Varerne skal leveres tilbage i samme stand som man modtager dem. Våde ting skal tørre inden aflevering. Hvis dette ikke overholdes, fremsendes opkrævning på 500 kr. + moms.
Afbestilling
Din booking kan afbestilles, uden omkostninger, indtil 7 dage før afholdelsesdatoen. Ved afbestilling mindre end 7 dage før afholdelsesdato opkræves aflysningsgebyr på 25% af fakturaens samlede pris.
I tilfælde af dårligt vejr
Der er ingen der kan forudsige vejret med sikkerhed, og når man booker udstyr til udendørs arrangementer, er der altid risiko for regn på dagen. Hvis der er tale om byger, kan man benytte udstyret “mellem” bygerne. Hvis vejrudsigten lover regn hele dagen, kan man kontakte os, gerne dagen inden, og hvis man har lejet udstyr til en weekend, bør man kontakte os senest fredag formiddag for at undersøge mulighederne for at ombytte det lejede udstyr til andet udstyr, som man eventuelt kan bruge indendørs i tørvejr. Det koster ikke ekstra at ombytte udstyret.
Det er desværre ikke muligt at afbestille booket udstyr på grund af dårligt vejr, da udstyret er blevet reserveret til dig, på den pågældende dag ved bookingen, og dermed har vi sagt nej til andre kunder for den pågældende dag.
Hvis man har booket events med en instruktør eller lejet udstyr, anbefales det at have en indendørs løsning i tilfælde af regn. Det kan eksempelvis være en sportshal, indendørs bygning, kontor eller lignende. Alternativt kan aktiviteterne indstilles i regnvejr og genoptages, når det igen er tørvejr.
Der kan pålægges ekstra omkostninger til rengøring og tørring af udstyr, hvis man ikke selv har mulighed for at ordne dette.
Oppustelige forlystelser må ikke benyttes ved vindhastigheder over ca. 38 km/t eller 8-10 m/s.
Sådan gør I, hvis det begynder at regne
Sluk og afmonter pumpe og sæt den i tørvejr. Pak udstyret sammen, eller som minimum foldes udstyret sammen, så regn i udstyret begrænses. Der kan også dækkes af med presenning for at der ikke kommer regn på aktiviteten. Når bygen er overstået, kan forlystelsen startes igen.
Betaling og betalingsbetingelser
Eventafdelingen ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa og Mastercard via Stripe.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)
Eventafdelingen ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder, at din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Storekugler.dk’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.
Vores standard betalingsbetingelser ved faktura er senest 8 dage efter eventdatoen. Ved for sen betaling vil der blive fremsendt rykker, inklusiv rykkergebyr. Ved stadig manglende betaling påbegyndes inkassoforløb.
Faktura via EAN
Hos Eventafdelingen ApS kan der sagtens betales via elektronisk faktura & EAN-nummer. Der opkræves ikke et administrationsgebyr for dette.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Eventafdelingen ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere vores ydelser og varer til dig.
Personoplysningerne registreres hos Eventafdelingen ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, så du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Eventafdelingen ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer og transmitterer kundeoplysninger via krypteret forbindelse.
Som registreret hos Eventafdelingen ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@eventafdelingen.dk.